Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy2019-03-26 19:26:43Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych. |
![]() |
Kursy online: krok po kroku do sukcesu, czy warto?2024-10-23 13:18:45Zastanawiasz się, czy inwestycja w kursy online to dobry pomysł? W dzisiejszym świecie możliwości jest mnóstwo, ale jak wybrać te najlepsze dla siebie? |
![]() |
Zarządzanie ludźmi - Top 10 błędów w zarządzaniu zespołem2023-05-30 15:54:09Zarządzanie ludźmi to dziedzina, która wymaga dużej wiedzy i umiejętności interpersonalnych. Współpraca z zespołem to klucz do sukcesu w każdej branży. Niemniej jednak, błędy w zarządzaniu ludźmi są częste i wynikają z braku doświadczenia lub złych decyzji menedżera. |
![]() |
Jak wzmocnić kompetencje swojego zespołu?2022-02-21 12:43:12Jednym z obowiązków pracodawcy jest umożliwienie pracownikom podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych. |
![]() |
Szkolenia i kursy dla pracowników2019-12-31 08:46:49W dzisiejszych czasach, kiedy rynek pracy staje się coraz bardziej atrakcyjny, pracownicy szukają wielu dróg rozwoju, aby ich kwalifikacje ciągle wzrastały, a pracodawca mógł cieszyć się z zatrudnienia wartościowego pracownika, który będzie nieustannie dbał o swój rozwój. |
![]() |
MS Project - dlaczego warto go znać?2019-10-28 13:05:19Pakiet Microsoft z każdym rokiem się rozszerza. Firma cały czas oferuje różne programy, które ułatwią nam pracę. Jednym z nich jest MS Project, który jeszcze nie został dobrze odkryty przez użytkowników. |
|
Pierwsza konferencja LEAN na Podkarpaciu! 6 Topowych 2 dniowych warsztatów Nowoczesnych Technik Zarządzania.2019-08-13 10:14:29Pierwsza konferencja LEAN na Podkarpaciu! 6 Topowych 2 dniowych warsztatów Nowoczesnych Technik Zarządzania. Zero sprzedaży - tylko praktyka i rozwój, w tym warsztaty, w których biorą udział wszyscy uczestnicy. Gotowe rozwiązania, które wypracujemy razem zabierzesz ze sobą i wdrożysz w swojej firmie |
![]() |
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI2018-08-02 14:37:37Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. |
![]() |
Zarządzanie regionem, czasem i skuteczne delegowanie2018-05-10 13:28:08Zarządzanie – już samo to słowo przywodzi na myśl, by tak rzec, profesjonalne, odpowiedzialne skojarzenia. Fachowość, opanowanie, skuteczność, powtarzalność. Oto cechy, którymi charakteryzuje się dobre zarządzanie. |
![]() |
Zbuntowane talenty też szukają pracy2017-07-11 11:44:49Nie wiesz jakie umiejętności potrzebujesz by znaleźć dobrą pracę i osiągnąć sukces? Poniżej prezentujemy listę 5 kluczowych umiejętności dobrego pracownika nad którymi warto pracować. |
![]() |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń narzędzia zarządzania czasem
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.